SEMINARIOS DE LA MENTE BILINGÜE

Dónde

Centro de Investigación Micalea Portilla Ikergunea - Sala 3.5
 Justo Vélez de Elorriaga, 1
 01006 Vitoria-Gasteiz

Cuándo

Todas las charlas se celebrarán a las 10.30 todos los miércoles salvo excepciones

Si quieres impartir una charla o deseas más información sobre nuestros seminarios, contacta: gogo.elebiduna@gmail.com

PRÓXIMOS SEMINARIOS

Día

Título

Ponente

Universidad

Julio 11
¡A las 11.00! Cambio de hora y de día
The Cognitive Challenges of Speaking Two Languages Iva Ivanova The University of Texas at El Paso – UTEP

SEMINARIOS CELEBRADOS

 

Día

Título

Ponente

Universidad

Junio 27
¡A las 11.00! Cambio de hora
Learning abstract structure across modalities in early infancy  

Irene De la Cruz-Pavía

 

CNRS – Université Paris Descartes

Junio 19
¡A las 11.00! Cambio de hora
Sentence processing and its impact over the mu wave: overview of two experiments Miren Urteaga  

UPV/EHU

Junio 12
¡A las 11.00 en la sala 1.8! ¡Cambio de hora,  y de sala!
“Visual Attention Interacts with Linguistic Predictability in Sentence Reading – but not in the N400 time-window” – a manuscript by Jongman, De Pedis & Lewis Marta De Pedis  

UPV/EHU

Mayo 22
¡A las 11.00 en la sala 1.8! ¡Cambio de hora,  y de sala!
 

Attachment of relative clauses: an overview of the last years’ works

 

Marta De Pedis

 

UPV/EHU

Abril 17
¡A las 10.00 en la sala 1.8! ¡Cambio de hora,  de día y de sala!
 

Emotions and Attraction

 

Anna Hatzidaki

 

University of Athens

Marzo 22
¡A las 10.00! Cambio de hora y de día
Towards an objective and controlled way of studying
linguistic alignment in spontaneous interactions
Aurora Troncoso-Ruiz

Radboud University

Enero 28  Are High and Low Applicatives processed differently? Beatriz Fernández & Mikel Santesteban

UPV/EHU

Enero 17
¡A las 10.15! Cambio de hora
Lexicography and Digital Humanities / Hiztegigintza eta Giza-Zientzia Digitalak David Lindemann

UPV/EHU

Enero 10 The role of modality in lexical acquisition: electrophysiological traces of online associative word learning during adulthood Maria del Mar Cordero Rull

Universität Würzburg-Universitat Pompeu Fabra

Ediciones Previas

Comments are closed.