PiE in the media: Newspaper and others

“Oso gutxi dakigu itsasoaz”

Interview to Ionan Marigómez (in basque)
2020/02/7 HIRUKA

Korrokoia, platerera bidean

Lazunak piszifaktorian nola hazi aztertzen dabiltza Gaiker-IK4, Kardala akuikultura eskola, EHU eta PIE estazioa, jateko osasungarria eta ekoizteko jasangarria delakoan.
2018/10/13 BERRIA

El ‘Ortze’ vasco, viento en popa, a todo voltaje

Empresas vascas impulsan un buque que navegará en modo eléctrico puro en las entradas y salidas de puerto.
2018/01/24 DEIA

Feminización por contaminación

La sobreexposición ambiental a ciertos compuestos similares a la hormona sexuante femenina por culpa de la contaminación química está derivando en un proceso de feminización de parte de la fauna, un fenómeno que también se ha detectado en la Costa Vasca.
2017/11/14 NOTICIAS DE ÁLAVA

La Arrain Azoka de Bermeo reivindica el cuidado de los océanos

La nueva edición inaugurada ayer en Bermeo pretende aunar tradición y modernidad.
2017/05/20 DEIA

Oysters are proving particularly useful in analysing the concentration of silver in estuaries

Researchers at the UPV/EHU-University of the Basque Country have used mussels and oysters to analyse the effect that could be caused by the increase in the concentration of silver in estuaries.
2017/04/18 CAMPUSA (UPV/EHU)

Etxeko botikina, kutsadura iturri

Azken hamarkadan egindako ikerketek azaleratu dute ibaietan aurkitutako sendagai arrastoek animalia eta landareengan dituzten ondorio kaltegarrien arazoa. Ikertzaileak larrituta daude uretan nahastutako kutsatzaileen eta medikamentuen nahasketaren epe luzeko esposizioarekin.
2017/03/19 ARGIA

Fish as biological sensors for intelligent aquaculture at the backbone of Harkaitz Eguiraun’s PhD

2016/07/08 PUBLICATION IN VARIOUS MEDIA (PDF)

PiEk eta beste 23 zentrok itsas ikerketarako Europako azpiegitura bultzatu dute

Europako Batzordeak aurki onartu beharko du ‘European Marine Biological Resource Centre’ behin betiko sortzea.
2015/12/16 ZTF-FCT (UPV/EHU)

Global OECD workshop on Blue Growth and Marine Biotechnology organised by PiE-UPV/EHU

The last in the series of eight sectoral workshops carried out within the framework of the OECD project on The Future of the Ocean Economy will be held at the Research Centre for Experimental Marine Biology and Biotechnology of the University of the Basque Country (Plentzia Marine Station, PiE-UPV/EHU), on 29 and 30 September 2015. It deals with the long-term potential of marine biotechnology.
2015/09/29 CAMPUSA (UPV/EHU)
PUBLICATION IN VARIOUS MEDIA (PDF)

Professor Michael Collins received a prestigious award in recognition of his contribution to the science of oceanography

Professor Michael Collins, Bizkaia Xede Fellow at the UPV/EHU Plentzia marine Station, received a prestigious award in recognition of his contribution to the science of oceanography
2015 NEWS (PDF)

‘Prestige’-ren hondoratzea aurreikus zitekeen; ez zen kasualitatea izan

Ionan Marigomez Biologia doktoreak esan du zaila dela Prestige-ren isuriek eragindako kalteak zein diren praktikan jakitea. Baina berretsi du hango ekosistema ez dela lehengoa. Marigomezek hitzaldia eman du Bilbon.
2012/12/16 BERRIA