The editorial committee of Management Letters/Cuadernos de Gestión has just awarded the Highly Cited Paper Award 2000-2019 in recognition of those research papers that have delivered a high value to the journal and to the scientific community. The following papers, each of which has received more than 100 citations in Google Scholar, are the winners of this award:

Explanatory factors of competitive success. An empirical study on the SME
A. Rubio Bañón, A. Aragón Sánchez
Cuadernos de Gestión, 2002, 2 (1), 49-63

The Internationalization of the Firm and the Multinational Enterprise: a Contemporary Conceptual Review
O. V. Larrinaga
Cuadernos de Gestión, 2005, 5 (2), 55-73

The professional development of workers and enterprises' competitive advantage
N. Fernández Losa
Cuadernos de gestión, 2002, 2 (1), 65-92

Contribution of resource-based view and entrepreneurial orientation on small firm growth
J. J. Ferreira, S. G. Azevedo, R. F. Ortiz
Cuadernos de Gestión, 2011, 11 (1), 95-116

Theoretical review of the brand loyalty: approaches and valuations
O. A. Colmenares, J. L. Saavedra
Cuadernos de Gestión, 2007, 7 (2), 69-81

La gestión del conocimiento científico-técnico en la universidad: un caso y un proyecto
A. Rodríguez Castellanos, A. Araujo de la Mata, J. Urrutia Gutiérrez
Cuadernos de Gestión, 2001, 1 (1), 13-30

Business identity, image and reputation: The integration of theoretical perspectives for a successful management
A. Pérez, I. R. del Bosque
Cuadernos de Gestión, 2014, 14 (1), 97-126

El valor de marca: perspectivas de análisis y criterios de estimación
A. B. del Río Lanza, R. Vázquez Casielles, V. Iglesias Argüelles
Cuadernos de Gestión, 2001, 1 (2), 87-102

 
  Cláusula de Extensión de Responsabilidad y Declaración sobre los Derechos de Autor
Diseño gráfico: FIDEM S.L. - Diseño técnico y programación: CDM Consultores