A sample text widget

2016/3/9: «J. Ll. Sert. Un sueño nomada» (film; 8:30)

Asteazken honetan, goizeko 8:30ean, «J.Ll. Sert. Un sueño nómada» dokumentala emango da Arkitektura Eskolako paraninfoan.

Dokumentala, Josep Lluís Sert arkitektoaren historiari buruzkoa, Pablo Bujosak 2013an zuzendu zuen.

1. mailako II. Tailerraren barnean antolatu da dokumentalaren emanaldia. Izan ere, ikasleek ariketa bat egingo dute Sertek Cambridgen 1958an diseinatutako etxearen inguruan.

Sarrera irekia da.

————————————————

Este miércoles, a las 8:30 de la mañana, se emitirá el documental «J.Ll. Sert. Un sueño nómada» en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura.

El documental, dirigido por Pablo Bujosa en 2013, narra la historia del arquitecto Josep Lluís Sert.

La proyección se ha organizado en el taller II de 1er curso, ya que está relacionada con el ejercicio que se desarrollará en el Taller, sobre la casa que Sert construyó en Cambridge, en 1958.

La entrada es libre.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu