A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2019/09/13-25 PAISAIAK, Juan Jimenez

Irailak 13 eta 25 bitartean Juan Jimenez ikasle ohiaren erakusketa Eskolako sarreran izango dugu. Erakusketak PAISAIAK izenburua du eta honetan Juanek digitalki sortutako pasaiak erakutsiko dizkigu.

Irailak 13-an, goizeko 11.00tan erakusketaren inaugurazioa izango dugu.

Eskolako ekintza kultural hau Mugak Biurtekoren II. edizio baitan sartua dago.

Entre el 13 de septiembre y el 25 tendremos en la Escuela una exposición de Juan Jimenez, antiguo alumno de la Escuela. La exposición se titulará PAISAIAK y en ella Juan nos presentará algunos paisajes creados digitalmente.

El 13 de septiembre a las 11.00h inauguraremos la exposición.

Este acto cultural de la Escuela queda incluido en la II Bienal Mugak.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu