Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2019/10/8-29_18-19 PROIEKTU BILDUMA_CARLOS SANTAMARIA

Urriak 8an, goizeko 13.00etan, Campuseko Carlos Santamariako erakusketa gelan, 18-19 ikasturteko Arkitektura Unibertsitate Masterreko, Master Amaierako Lanen aukera bat biltzen duen erakusketaren inaugurazioa izango dugu.

Erakusketak hurrengo ikasleen lanak biltzen ditu:

• Garazi Aranguren Alberdi, “Getariako hiztoriaz loturak sortzen: kanpotarrei hartzeko eta bertakoei erantzuteko irisgarritasun elementua”.
  • Beinat Arejula Orbegozo, “Gogoetarako gunea Monpasen”.
  • Ane Elicegui Aguirre , “Emakumeen Etxea Tolosan”.
  • Maitane Enara Diez Izagirre, “Lerroak irekiz, sakontzen erroak; Azpeitian, zelai luzeko eraikinen birmoldaketa euskera eta turismoa ustartzeko”.
  • Beatriz Estefanía Gutierrez, “Regeneración del entorno de San Bartolomé, Logroño”.
  • Iñaki Goikoetxea Burgoa, “Musika plaza herriko kultur zentroa”.
  • Alejandro Maortua Gaminde, “Viviendas tuteladas y centro de día en el segundo ensanche de Pamplona”.
  • Henar Merino Refoyo, “Martiatu auzotik erdialdera bidean eskuartzeak”.
  • Nerea Sánchez Olaizola, “Madalena kuboa, gizarte etxea Hondarribian”.
  • Sara Truelsen Barrena, “Urtaroenaraberako arkitektura, merkatu eta adinduen bilgunea”.
  • Josu Vega Etxeberria, “Araiako Ajuria eta Urigoitia fabrikaren birgaitzea”.
  • Alex Orive Eguiluz, “A. Biz. Azpiegitura hibridoa”.

Idoia Moreno arkitektak erakusketa disenatu eta antolatu du.

Erakusketa lanegunetan 9.00tatik-20.00tara ikusi ahalko da eta urriak 29rarte iraungo du.

Eskolako ekintza kultural hau Mugak Biurtekoren II. edizio baitan sartua dago.

El próximo 8 de octubre a la 13.00h en la sala de exposiciones del Carlos Santamaria se inaugurará la exposición que recoge una recopilación de de Trabajos Fin de Máster  del curso 17-18.

La recopila los trabajos de los siguientes estudiantes:

• Beinat Arejula Orbegozo, “Gogoetarako gunea Monpasen”.
  • Ane Elicegui Aguirre , “Emakumeen Etxea Tolosan”.
  • Iñaki Goikoetxea Burgoa, “Musika plaza herriko kultur zentroa”.
  • Henar Merino Refoyo, “Martiatu auzotik erdialdera bidean eskuartzeak”.
  • Nerea Sánchez Olaizola, “Madalena kuboa, gizarte etxea Hondarribian”.
  • Josu Vega Etxeberria, “Araiako Ajuria eta Urigoitia fabrikaren birgaitzea”.
  • Alex Orive Eguiluz, “A. Biz. Azpiegitura hibridoa”.

La arquitecta Idoia Moreno ha diseñado y organizado la exposición.

La exposición se podrá visitar entre las 9.00 y las 20.00h entre semana hasta el 29 de octubre.

Este acto cultural de la Escuela queda incluido en la II Bienal Mugak.

Iruzkin bat honentzako: 2019/10/8-29_18-19 PROIEKTU BILDUMA_CARLOS SANTAMARIA