A sample text widget

2021/03/10_APATACOJA

Martxoak 10ean, 12.30etan, Eskolako Paraninfoan, Valles-eko Arkitektura Eskolako zenbait ikaslek APATACOJA proiektua esplikatuko digute. Vaees Eskolako Proiektutako 4. eta 5. mailako ikasgai honetako ikasleek 6 lauhilabetetan Deltebreko eraikin baten birgaiketa energetikoa egiten ari dira. Proiektua 2018ko iralean hasi zuten eta aurtengo uztailean amaituko dute, lauhilabete bakoitzean ikasleak aldatzen joan dira. Ikasleen esku dago proeiktua garatzea, horretarako bai bertako erabiltzeileekin eta bai sustatzaileekin kontaktuan daude. Bestalde, proiektua eraikitzea eta eraikitzeko materiala eskuratzea ere ikasgaiko ikasleen esku dago, sustatzaileek ahalik eta gastu gutxien egin dezaten ahaleginduz. Beraz, enpresa konstruktore eta agente lokalekin kontaktu estua dute. Proiektutako ikasgai baten bitartez ikasteko modu honen (learning by doing) berri ematera datoz, proiektua bera eta proiektua gauzatzeko prozesua azalduko dituzte.

Hitzaldia Valles-eko Eskolan egonaldi bat gin zuen Irati Goikoetxea gure Eskolako ikasleak bultzatu du. Milesker Irati!

El 10 de marzo, a la 12.30h, en el Paraninfo de la Escuela tendremos a parte del alumnado de la Escuela de Arquitectura del Vallés (ETSAV) que nos presentarán el proyecto APATACOJA. El alumnado de los últimos 6 cuatrimestres de 4º y 5º de proyectos de la Escuela del Vallés está desarrollando un proyecto real de una rehabilitación energética en el Delta del Ebro. El proyecto comenzó en septiembre de 2018 y finalizará este año. Cada cuatrimestre el alumnado ha ido cambiando. Es trabajo del alumnado el desarrollo del proyecto, de modo que están en contacto con los y las usuarios/as, así como con los y las promotores/as de modo que el costo sea el menor posible. También tienen contacto estrecho las empresas constructoras y con los agentes locales. A través de esta asignatura de proyectos nos contarán en qué consiste esta metodología educativa  (learning by doing), el propio proyecto y además su proceso constructivo.

Esta conferencia ha sido promovida por Irati Goikoetxea, alumna de nuestra Escuela. Gracias Irati!

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu