A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2021/05/05_JOAQUIN MONTERO

Maiatzak 5ean, 12.30etan, Eskolako Batzar Gelan, Joaquin Monteroren hitzaldia izango dugu. Bere hitzaldia “Espacios públicos” izenburua du. Orain dela urte batzuk Eskolan Joaquín Monterori buruzko erakusketa bat ikusi ahal izan zen: Joaquin Montero. Proyectos 1970-2018.

Hitzaldia Mario Sangalli irakasleak bere “Arquitectura del paisaje” irakasgaiaren testuinguruan antolatu du.

El 5 de mayo, a las 12.30h, en la Sala de Juntas de la Escuela tendremos a Joaquín Montero que impartirá una conferencia titulada “Espacios públicos”. Hace algunos años la Escuela albergó la exposición Joaquin Montero. Proyectos 1970-2018.

La conferencia es organizada por el profesor Mario Sangalli en el contexto de la asignatura “Arquitectura del paisaje”.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu