Artxiboak

A sample text widget

Francisco López. Live Sound Performance.

Francisco López.

Concierto: 21 febrero, 20:00. Bizkaia Aretoa, Bibao.

Conferencia: 22 febrero, 11:00. Plató de audiovisuales. www.franciscolopez.net

Francisco López musika esperimentalaren eta soinuzko artearen nazioarteko eskenako izenik nabarmenenetakoa da. Azken 20 urteotan eraiki duen soinu-unibertso harrigarri eta pertsonala munduko 5 kontinenteetan barna egindako kontzertuez, soinu-grabaketez, tailerrez eta instalazioez elikatzen da. Berak sortutako musika lanen biduma amaigabea 180 disketxe baino gehiagok argitaratutako diskez osatua dago.

Lopezen soinu performanceak musika kontzertu klasikoaren topikoetatik urrun kokatzen dira. Soinuan murgiltzera gonbidatzen duten esperientzia indartsuak dira. Hortarako mundu osoan zehar jasotako eta izaera desberdineko grabaketa bilduma aberatsak, iluntasuna, multikanalezko audio sistema eta begiak estalita dagoen entzulegoa erabiltzen ditu tresna gisara.

Francisco López es reconocido internacionalmente como una de las figuras más relevantes de la escena de arte sonoro y música experimental. El impresionante y particular universo sonoro que ha creado durante los últimos 20 años se nutre de infinidad proyectos de grabaciones de campo, conciertos, instalaciones sonoras y seminarios realizados a lo largo y ancho de los 5 continentes. Su extenso catálogo de piezas sonoras ha sido editado por más de 180 compañías discográficas.

Las performances sonoras de López se alejan de los tópicos del clásico concierto musical. Son intensas experiencias que invitan a la inmersión en el sonido en su estado más puro. Para ello se sirve de una basta colección de sonidos de diversa naturaleza recolectados a lo largo y ancho del mundo, un sistema multicanal, la oscuridad y una audiencia a la que se le cubre los ojos.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu