Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Utilidad y monumentalidad en la arquitectura de la Autarquía y del Fascismo

Hitzaldi eta debate jardunaldia // Jornada de conferencias y debate

2011ko urriaren 3an // 3 de octubre de 2011

Arte Ederren Fakultateko Gradu Aretoan // Salón de Grados de la Facultad de Bellas Artes

Masa, volumen y espacio: utilidad y monumentalidad en la arquitectura de la Autarquía y del Fascismo. Entre el simbolismo y la funcionalidad .
Masa, bolumena eta espazioa: Autarkiako eta Faxismoko arkitekturaren erabilgarritasuna eta monumentaltasuna. Sinbolikoaren eta funtzionalaren artean

16:00-17:00: gonbidatutako hitzaldia // conferencia invitada:

“Los graneros del Fascismo: política económica y experimentación arquitectónica en Italia”. Manuel Vaquero (Università di Perugia)

17:00-18:00: debatea eta atsedenaldia // debate y descanso

18:00-19:00: gonbidatutako hitzaldia // conferencia invitada:

“Arquitectura y Autarquía: hacia un Falangismo de piedra y hormigón”. Javier Muñoz (Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibertsitatea)

19:00-19:30: debatea eta saioaren amaiera // debate y fin de sesión

Antolatzaileak // organizadores: Isusko Vivas, Amaia Lekerikabeaskoa, Ana Arnaiz, Jabi Elorriaga, Xabier Laka

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu