Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Mikeldi Pérez en el puente de Deusto

El Viernes día 12 a las 19.00, se inaugura dentro del proyecto “Intervenciones artísticas en el Puente de Deusto” la obra de Mikeldi Pérez Urkijo titulada “Geometría Abstracta y Tanquetas”.

Unas asépticas formas geométricas cubren las ventanas de la antigua caseta de máquinas del puente. Cuando anochece, y las luces del interior se encienden, estas imágenes abstractas dejan traslucir a través de ellas unas fotografías de gran formato. Son imágenes de los vehículos utilizados por la policía durante los enfrentamientos de 1984 entre esta y los trabajadores de “Astilleros Euskalduna” que trataban de impedir la pérdida de sus puestos de trabajo.

Pocos rastros del pasado industrial quedan en el lugar, y nada hace intuir este pasado de lucha obrera en la actual conformación de esta ciudad-museo. La confrontación entre el poder y las personas que las crisis cíclicas del sistema provocan, lejos de desaparecer, se han desplazado a otros lugares periféricos, mientras se borra aquí la memoria de las luchas pasadas.

Ostiral honetan, uztailak 12 arratsaldeko 19.00etan,  “Geometria Abstraktua eta Tanketak” izenburua duen Mikeldi Pérez Urkijo-ren lana inauguratzen da “Esku Hartze Artistikoak Deustuko Zubian” proiektuaren barruan.

Forma geometriko aseptiko batzuk, zubiko makina etxola zaharreko leihoak estaltzen dituzte. Iluntzerakoan eta barnean  argiak pizten direnean ,irudi abstraktu hauek  formatu handiko argazki batzuk aditzera ematea uzten dute .1984ean Euskaldunako ontziolako langileen kontra erabilitako ibilgailuen irudiak dira.

leku horretan iragan industrialeko arrasto gutxi geratzen dira eta ezerk ez du eragiten hiri-museo horretan iraganean egon zen langile borrokaren susmoa izaterik

krisialdi zikloek sortzen dituzten botere eta pertsonen arteko borrokak desagertu ordez beste leku periferiko batzuetara mugitu dira, azken borrokak memoriatik ezabatzen dizkiguten bitartean.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu