Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Convocatoria EXPOSICIÓN CONCURSO EL PAPEL DE LAS TENTACIONES FIG BILBAO

FIG Bilbao 2014

TENTALDIEN PAPERA ERAKUSKETA LEHIAKETA

Euskalduna Jauregian Azaroak 20 eta 23 bitartean ospatuko den Nazioarteko Grabatu Jaialdiaren barruan, alde bat irekia duten 2x2mko egurrezko 5 kutxetan interbentzioak egiteko proposamenen deialdia.

Bilboko Arte Ederretako Fakultateak, UPV/EHUk, 5 proposamen aukeratuko ditu

Proposamenak paperean editaturiko arte lanen inguruko utopia gaitzat izango dute

Papera erabiliz, teknika askeak erabili ahal izango dira. Estanpazioko teknikak erabiltzen dutenei lehentasuna emango zaie

Artelanak ezingo ditu kutxaren neurriak gainditu

Proposamena aurrera eramateko eta muntaketarako ez da diru laguntzarik emango

Bilboko Arte Ederretako Fakultateak, UPV/EHUk aukeratutako 5 proposamenak eta Baionako Arte Ederretako Eskolak aukeratutako beste 5tak, grabatuko tailer ospetsu batean egonaldia egiteko sariagatik lehiatuko dira.

Proposamenak aurkezteko epea urriaren 30an

PDFak bidali ecultural.fac.bellasartes@ehu.es helbidera (gehienez 5 Mb)

EXPOSICIÓN CONCURSO EL PAPEL DE LAS TENTACIONES

Convocatoria de propuestas para intervenir 5 cajones de madera de 2x2m, una de las caras abierta, dentro de la Feria Internacional de Grabado FIG que se celebrará del 20 al 23 de Noviembre de 2014 en el Palacio Euskalduna

La Facultad de Bellas Artes de Leioa, UPV/EHU seleccionará 5 propuestas

Las propuestas deberán tratar la utopía de la edición de arte sobre papel

Las técnicas serán libres donde interviene el papel, dando preferencia a aquellas propuestas que utilicen técnicas de estampación

La obra no podrá sobrepasar las dimensiones del cajón

No habrá dotación económica para la realización y montaje de la propuesta

Las 5 obras seleccionadas por la Facultad de Bellas Artes UPV/EHU, junto con las 5 propuestas por la Escuela de Bellas Artes de Baiona, concursarán por el premio de una estancia en un taller de grabado de prestigio.

Plazo de presentación de propuestas hasta el 30 de octubre

Enviar PDFs a ecultural.fac.bellasartes@ehu.es (máx. 5 Mb)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu