Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Taller PAZ & ARTE. organizado por el Consejo de la Juventud de Euskadi

Taller gratuito PAZ&ARTE organizado por  el Consejo de la Juventud de Euskadi (EGK). 21 de abril en la Facultad de Bellas Artes. 17h a 20.30h. Inscríbete en http://goo.gl/forms/cyq6kdXCNI. +info 943429767

Euskadiko Gazteriaren Kontseiluak (EGK) antolatutako BAKE&ARTE doako tailerra. Apirilak 21 Arte Ederretako Fakultatean. 17.00etatik 20.30etara. Izena emateko http://goo.gl/forms/cyq6kdXCNI. Info+ 943429767

La importancia del arte en la defensa de los Derechos Humanos y la construcción de una Cultura de Paz es notable. Con el objetivo de relacionar estos dos mundos, el Consejo de la Juventud de Euskadi (EGK) organiza el taller PAZ&ARTE, gratuito y dirigido a las personas jóvenes de entre 18 y 30 años. En este taller realizaremos distintas dinámicas en las que las y los jóvenes podremos reflejar nuestros puntos de vista, experiencias y sentimientos en torno al pasado, presente y futuro. Para ello, nos valdremos de distintas disciplinas artísticas (literatura, teatro, música, fotografía…). Los contenidos creados se incluirán en la página web bakeahots.org, comunidad virtual que creamos el otoño pasado en la que las personas jóvenes podemos contribuir a escribir y leer nuestra memoria y esperanza de forma artística.

¿Cuándo y dónde?

21 de abril (martes) de 17.00h a 20.30h en la facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU (Leioa, Bizkaia).

Puedes apuntarte, rellenando este formulario.

Hay que subrayar que si se usa el transporte público para acudir al taller, guarda el ticket, ¡EGK asume los gastos!

En caso de querer más información, escribir un email a bakea@egk.org o llamar al número de teléfono 943-429767.

BAKE&ARTE TAILERRA

Arteak Giza Eskubideen defentsan eta bake kulturaren eraikuntzan duen garrantzia oso handia da. Bi mundu hauek lotzeko asmoz, Euskadiko Gazteriaren Kontseilutik (EGK) 18 eta 30 urte bitarteko gazteei zuzendutako BAKE&ARTE tailerra antolatu du, doakoa izango dena. Saio honetan, dinamika ezberdinak garatuko dira eta gazteok gure iraganarekin, orainarekin eta etorkizunarekin lotutako ikuspuntuak, esperientziak eta sentimenduak islatzeko aukera izango dugu. Horretarako, hainbat diziplina artistikoz baliatuko gara (literatura, antzerkia, musika, argazkilaritza…). Azkenik, sortutako edukiak bakeahots.org webgunera igoko dira: gazteen memoria eta esperantzak era artistikoan idatzi eta adierazteko 2014ko udazkenean sortu genuen komunitate birtuala.

Noiz eta non?

Apirilak 21 (asteartea): 17.00etatik 20.30etara, UPV/EHU-ko Arte Ederretako Faktultatean (Leioa, Bizkaia).

Izena eman dezakezu, formulario hau betez.

Azpimarratu behar da tailerrera etortzeko garraio publikoa erabiltzen bada, tiketa aurkeztuta gastuak ere gure esku!

Informazio gehiago nahi izanez gero, idatzi email bat bakea@egk.org helbidera edo deitu 943-429767 telefono zenbakira.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu