Artxiboak

A sample text widget

Viaje a Tabakalerarako bidaia

El día 11 de noviembre tendrá lugar el primero de los viajes previstos a Tabakalera.
Este con con motivo de la conferencia del colectivo LATTITUDES.

Azaroaren 11an Tabakalerarako programatutako lehenengo bidaia egingo da,
LATTITUDES taldearen hitzaldia dela eta.

Plan de viaje provisional / Behin-behineko bidaia-plana
14:30 Salida/Irteera
16:30 Visita exposición “Contornos de lo audiovisual. Puntos para un movimiento que rodea.”Ikus-entzunezkoaren aldiriak. Ingurua marrazten duten puntuak”erakusketarako bisita.
18:00 Conferencia LATTITUDES, dentro del proyecto LaPublika. Idioma:Castellano. LATTITUDES hitzaldia, LaPublika proiektuaren baitan:
Biribilgunetik haratago, edo zer du publikotik arte publikoak?
20:00 Regreso a Bilbao / Bilborako itzulera

Para el viaje hay que inscribirse en info@lapublika.org indicando cuál es tu relación con la UPV/EHU. El viaje está abierto a toda persona interesada pero tienen preferencia alumnado y trabajadores/as de la
Facultad.
Bidaian izena eman info@lapublika.org helbidean, EHUrekiko harremana adieraziz. Interesatuta dagoen edonori irekita dago bidaia baina Fakultateko ikasleek eta langileek lehentasuna dute.

“Contornos de lo audiovisual. Puntos para un movimiento que rodea.”

Más allá de la rotonda, o ¿Qué tiene de público el arte público?
Latitudes (Max Andrews, Mariana Cánepa Luna)

LaPublika es un proyecto dirigido y coordinado por consonni, producido por Donostia / San Sebastián 2016, Capital Europea de la Cultura y Tabakalera Centro Internacional de Cultura Contemporánea con la colaboración de la Facultad de Bellas Artes (UPV/EHU) y el apoyo de Bilbao Ekintza, Diputación Foral de Bizkaia y EHUKultura (Dirección de Proyección del Campus de Bizkaia, UPV/EHU).

LaPublika consonnik zuzendutako eta koordinatutako proiektua da. Donostia / San Sebastián 2016k, 2016ko Europako Kultur Hiriburutzak eta Tabakalera Kultura Garaikidearen Nazioarteko Zentroak ekoiztu du UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatearen laguntzarekin eta honakoen sostenguarekin: Bilbao Ekintza, Bizkaiko Foru Aldundia eta EHKultura (Unibertsitateko Zabalkuntza Zuzendaritza, UPV/EHU)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu