Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

BALA y Biscay Project en C4

Aula C4. 3 de octubre.
10:00 Pablo Salgado Méndez (Director de Bala)
12:00 Jorge Fernández de “The Biscay Project”

El próximo lunes 3 de octubre tenemos doble sesión, vienen a hablar de sus proyectos: Pablo Salgado Méndez, Director de BALA (Bilboko Arte Liburu Azoka/ Banizu Nizuke, y Jorge Fernandez de The Biscay Project . A las 10h y a las 12h respectivamente. (En el aula C4/ Facultad de BBAA EHU/UPV)

Heldu den astelehenean, urriak 3, goizeko 10etatik aurrera C4an, BALAko zuzendaria – Bilboko Arte liburu Azoka- (Pablo Salgado Méndez) eta THE BISCAY PROJECTen egilea Jorge Ferrnández C4an egongo dira, gure Arte Ederretako Fakultatean. 10etan bata eta 12etan bestea izanen dira gurekin. C4 Ikasgelan.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu