BALA y Biscay Project en C4

Aula C4. 3 de octubre.
10:00 Pablo Salgado Méndez (Director de Bala)
12:00 Jorge Fernández de “The Biscay Project”

El próximo lunes 3 de octubre tenemos doble sesión, vienen a hablar de sus proyectos: Pablo Salgado Méndez, Director de BALA (Bilboko Arte Liburu Azoka/ Banizu Nizuke, y Jorge Fernandez de The Biscay Project . A las 10h y a las 12h respectivamente. (En el aula C4/ Facultad de BBAA EHU/UPV)

Heldu den astelehenean, urriak 3, goizeko 10etatik aurrera C4an, BALAko zuzendaria – Bilboko Arte liburu Azoka- (Pablo Salgado Méndez) eta THE BISCAY PROJECTen egilea Jorge Ferrnández C4an egongo dira, gure Arte Ederretako Fakultatean. 10etan bata eta 12etan bestea izanen dira gurekin. C4 Ikasgelan.