Alumnas de BBAA premiadas en la VI Edición del Premio María Goyri

Argazkia/Fotografía: Campusa

Sofia Roda Onofri, Veronica Fernandez Sainz eta Anna Mezquita Sanchez AEn Fakultateko ikasleak sarituak izan dira UPV/EHUko Master amaierako lanetan genero ikuspegia barne hartzearen María Goyri Sariaren VI. Edizioan (2016/2017 ikasturtea). Martxoaren 7an, Arabako Campusean Emakumeen Nazioarteko Egunagatik (martxoak 8) antolatutako “Giza zientziak: genero berdintasuna eraikitzen” ekitaldian sari-banaketa egin zen.

Sofia Roda Onofri, Veronica Fernandez Sainz y Anna Mezquita Sanchez, alumnas de la Facultad de BBAA, han sido galardonadas en la VI Edición del Premio María Goyri a la inclusión de la perspectiva de género en los trabajos de fin de máster, curso 2016/2017, UPV/EHU. El 7 de marzo, durante el acto “Humanidades: construyendo la Igualdad de géneros” que se celebró en el Campus de Álava con motivo del 8 de marzo, Día Internacional de las Mujeres, tuvo lugar la entrega de premios.

Informazio gehiago/Más información