Artxiboak

A sample text widget

Convocatoria CAMPUS BIZIA LAB Deialdia

Campus Bizia Lab deialdiaren bitartez lan taldeak osatu nahi dira IIP, AZP eta GrAL edo MALak garatzeko moduan dauden gradu edo graduondoko ikasleen artean. Unibertsitate bertako erronka baten inguruan proiektuak garatuko dituzte era transdisziplinarrean eta iraunkortasunarekin lotuta daudela erronka horiek. Lan taldea irakasle batek koordinatuko du. Proiektu hauen iraupena 2018ko urrian hasi eta 2019ko irailak 30ean bukatuko da.

Informazio gehiago

La Convocatoria Campus Bizia Lab va dirigida a la formación de equipos de trabajo compuestos por PDI, PAS y alumnado de grado o posgrado en disposición de desarrollar Trabajos de Fin de Grado (TFG) y Trabajos de Fin de Máster (TFM) que desarrollen proyectos de forma transdisciplinar en torno a un reto de la propia universidad relacionado con la sostenibilidad. El equipo de trabajo estará coordinado por un profesor o una profesora. La duración de estos proyectos se inicia en octubre de 2018 y finaliza el 30 de septiembre de 2019.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu