UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko irakasle Ángel Badosek 2018ko Arte Plastikoen Sari Nazionala jaso du / El profesor de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU Ángel Bados, Premio Nacional de Artes Plásticas 2018

Ángel Badosek, eskultore nafarrak (Olazagutia, 1945) eta UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko irakasle jubilatuak, 2018ko Arte Plastikoen Sari Nazionala irabazi du. Kultura eta Kirol Ministerioak ematen duen saria.

Campusa Aldizkaria: Irakurri artikulu osoa

El escultor navarro Ángel Bados Iparraguirre (Olazagutia, 1945), profesor jubilado de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU, ha sido galardonado con el premio Nacional de Artes Plásticas 2018 que concede el Ministerio de Cultura y Deporte.

Revista Campusa: Leer todo el artículo