Arte Ederren Fakultatearen deialdia, EHUKulturaren parte-hartzearekin:

Interbentzioak Deustuko zubiko jasotze-makineria gordetzen duen etxolan.

Norentzat: UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Gradu, Master eta Doktoregoko ikasleak.

Halaber, espainiar estatuko Unibertsitate publikoetako Arte Ederren fakultate batean matrikulatutako ikasleen proiektu bat ere aukeratuko da, gutxienez.

Epea: 2018ko urriaren 15era arte

Helburua: Proiektu artistiko bat garatzea Deustuko zubiko etxolan.

3-4 proposamen aukeratuko dira gauzatzeko, eta gutxienez horietako bat espainiar estatuko Arte Ederren beste fakultate bateko ikasleena izango da.

200 € egongo dira eskura ekoizpenerako eta 200 € interbentzioaren ordainsari gisa. UPV/EHUtik kanpoko ikasleen kasuan, beste 200 € eskuratu ahal izango dituzte bidaia-poltsa gisa.

Muntaketa eta ekoizpenari buruzko aholkua eskainiko da.

Oinarriak

La Facultad de Bellas Artes con la participación EHUKultura convocan:

Intervenciones en la caseta de Deusto, donde se aloja la maquinaria de elevación del puente

Dirigido: a alumnado de Grado, Master y Doctorado de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU.

Se seleccionará también, al menos un proyecto de alumnado matriculado en alguna Facultad de Bellas Artes de las universidades públicas del estado español.

Plazo: hasta el 15 de octubre de 2018

Objeto: Desarrollar un proyecto artístico en la caseta del puente de Deusto.

Se seleccionarán 3-4 propuestas para ser realizadas y, al menos una de ellas de alumnado de otra facultad de Bellas Artes del estado español.

Se dispondrá de 200€ en concepto de producción y 200 € en concepto de honorarios por intervención. En el caso del alumnado de fuera de la UPV/EHU, dispondrán de 200€ más en concepto de bolsa de viaje.

Se asesorará sobre el montaje y la producción.

Bases

2 iruzkin honentzako: Convocatoria de intervenciones en la caseta del puente de Deusto / Deustu zubiko etxolan interbentzio deialdia.