Artxiboak

A sample text widget

Durangoko bidesarietako bulegoetan interbentzio artistirako proposamen lehiaketa / Concurso para la intervención artística en el edificio de oficinas del peaje de Durango

Durangoko bidesarietako bulegoetan interbentzio artistikorako proposamen lehiaketa.

Norentzat.

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko graduko, masterreko edo doktoregoko ikasleentzat eta 2014/15 ikasturtearen ondoren (ikasturte hori barne) egresatutakoentzat.

Xedea.

Durangoko bidesarietako bulego edota inguruko espazioan, bertako funtzionaltasunean oztoporik suposatu gabe, artistikoki esku-hartzea, Interbiakeko pertsona erabiltzaileen esperientzia hobetzeko asmoz.

Gaia.

Askea. Esku-hartze artistikoa iragankorra izango da. Esku-hartze artistikorako urte beteko iraunkortasuna bermatuko da, beti ere Interbiak-ek ezinbesteko arrazoiak edota arrazoi estrategikoak direla medio, eskuhartzearen ezabatzeko eskubidea gordetzen duelarik .

Baldintza ekonomikoak

-4500€ hautatutako proposamen bakarrarentzat ordainsari eta materialetarako.

-Bigarren eta hirugarren bezala hautatutako proposamenek 300€tako saria jasoko dute, egindako proposamenaren errekonozimendu gisa.

Proposamenak entregatzeko azken eguna: 2018ko Urriaren 31 izango da.

OINARRIAK / BASES

PLANOS / PLANUAK

Concurso de propuestas de intervención artística en el edificio de oficinas del peaje de Durango.

Dirigido:

Al alumnado de grado, máster, doctorado y egresado con posterioridad al curso 2014/15 inclusive, de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU.

Objeto.

Intervención artística en el espacio ocupado por el edificio de oficinas del peaje de Durango y/o su entorno, sin entorpecer la funcionalidad principal del edificio, a fin de mejorar la experiencia de las personas usuarias de Interbiak.

Temática.

Libre. Para la intervención artística deberá garantizarse una durabilidad mínima de un año, con independencia de que Interbiak se reserva el derecho de supresión de la misma, en base a motivos de fuerza mayor o estrategia de empresa.

Condiciones económicas

4.500€ para la propuesta seleccionada en concepto de materiales y honorarios.

– Las propuesta que se seleccionen en segundo y tercer lugar recibirán 300€ en concepto de reconocimiento a la propuesta realizada.

Entrega de propuestas el 31 de Octubre de 2018.

OINARRIAK / BASES

PLANOS / PLANUAK

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu