Artxiboak

A sample text widget

residencia RENO 2019 egonaldia

Dos ayudas para estancia en Reno, Nevada (EEUU)

Para alumnado de grado y postgrado de la Facultad de Bellas Artes de la UPV / EHU.

Duración de la estancia

• Dos meses de estancia en el Centro de Estudios Vascos (CBS) de la Universidad de Nevada en Reno, con la colaboración del College of Liberal Arts de la Universidad de Nevada.
  • Las estancias se desarrollarán de finales de septiembre a noviembre de 2019.

Dotación de las ayudas

• Viaje ida y vuelta.
  • Seguro médico.
  • Bolsa de ayuda de 1.600€ para gastos de estancia, alojamiento, etc.
  • Está previsto que la organización facilite la gestión del alojamiento pero los gastos generados (alquiler, etc.) deberán ser sufragados con el dinero de la beca.

Plazos

– Entrega de documentación: Hasta el lunes 8 de JULIO de 2019 en el Vicedecanato de Extensión Universitaria de la Facultad de BBAA y en la siguiente dirección de correo: ecultural.bellasartes@ehu.eus

– El jurado estará formado por profesorado de la Facultad de BBAA.

– Resolución 12 de JULIO de 2019

Renon, Nevada (EB), egonaldia burutzeko bi beka.

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatearen gradu eta graduondoko ikasleentzako deialdia.

Egonaldiaren iraupena:

• Bi hilabetetako egonaldia Center for Basque Studiesen, University of Nevada, Reno, Nevada Unibertsitateko College of Liberal Arts elkarlanarekin.
  • Egonaldiak gauzatuko dira 2019ko irailaren bukaeratik azarora arte.

Bekek barne sartzen dute:

• Bidaia joan-etorria.
  • Aseguru medikoa.
  • 1600 € tako diru-laguntza egonaldiaren, alojamenduaren eta abarren gastuentzat.
  • Antolakuntza-taldeak lagunduko du alojamenduaren kudeaketarekin baina gastuak (alokairua eta abar) diru-laguntzaz asetuko dira.

Epeak

-Dokumentazioa aurkezteko: 2019ko UZTAILAREN 8a arte, Arte Ederren Unibertsitate Hedapeneko Dekanordetzaren bulegoan eta hurrengo posta elektronikoan: ecultural.bellasartes@ehu.eus

-Fakultateko irakasleek epaimahaia osatuko dute

-Epaimahaiaren erabakia: 2019ko UZTAILAREN 12an.

OINARRIAK

(Img: Kend Lund. Flickr. CC BY-SA)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu