Artxiboak

A sample text widget

Resolución del concurso mural MENDIBILE JAUREGIA Horma Lehiaketaren Ebazpena. 2020.

Pablo Astrainek irabazi du Mendibile Jauregiko horma lehiaketaren 6. edizioa.

“Elkarrizketak tenpluan” izeneko proiektuarekin, Pablo Zabalaren laguntzarekin garatutakoa eta mitologiaren inspirazioarekin 2015ean lortutako lehen saria errepikatzea lortu du berriro ere.

Aipu bereziak Raquel del Val Ortega, Itxaso Navarro Celetino, June Monroy Díaz de Isla eta Anna Pejo Iranzo artistek aurkeztutako lanentzat izan ziren.

Mendibile Jauregia Elkarteak (Bizkaiko Foru Aldundia, Leioako Udala eta  Bizkaiko Txakolina Jatorrizko Izendapena), Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederretako Fakultateko Pintura Masterraren (EHU/UPV), Pablo Astrainek aurkeztutako proiektua, Pablo Zabalarekin elkarlanean egin duena, aukeratu du horma lehiaketako 6. edizioko irabazle.

Leioako Mendibile Jauregia Elkarteak Pablo Astrainen proposamena saritu de berriro ere horma lehiaketako 6. edizioan aurten Pablo Zabalarekin elkarlanean garatuta. Bere lana, “Elkarrizketak tenpluan”, mitologia greziarreko historian oinarritua dago.

Dionisio, ugalkortasun eta ardoaren jainkoa eta erotasun erritual eta extasiaren inspirazio, Sileno irakaslearekin hitz egiten du tenpluan. Gizonezko lizuna, gehiegizko alkoholak  dohain profetikoak eta iragan eta etorkizun ezezaguna ikusteko gaistasuna ematen zion alkoholzalea. Elkarrizketa Midas erregeak Sileno harrapatuta izan duenean burutzen da, ikutzen duen guztia urre bilakatzeko ahalmena lortzeko helburuarekin.

Mendibile Jauregiko horma lehiaketako 6. edizioko aipamen bereziak Raquel del Val Ortegaren “Txakolinaren ametsa” proiektuarentzat; Itxaso Navarro Celestino “Amaren majas oihaca” obrarentzat; eta June Monroy Diaz de Isla eta Anna Pejo Iranzo “Esentzia” obrarentzat izan ziren.

Mendibile Jauregiaren horma-irudi lehiaketa, 3.000 euroko saria dunea, Eskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean 2019/2020 ikasturtean ofizialko matrikulatuak dauden ikasleei zuzenduta dago.  Hala nola, haien ikasketak unibertsitate horretan beraien ikasketak azken 10 urteetan bukatu dituztenei ere.

Aurreko edizioak Javier Moure “Pisa con arte”; Alba Rebollo “Etxeko Ain” proiektuarekin, Pablo Astrain “Huella” margoarekin eta Aritz Muguerza bi edizioetan “Mahatsa Bizirik” eta “Bizkaiko Urre Koloreko Sekretua” lanekin irabazi zituzten.

Pablo Astrain gana la 6ª edición del concurso mural de Mendibile Jauregia.

Con su proyecto “Conversación en el templo”, desarrollado en colaboración con Pablo Zabala y de inspiración mitológica, logra repetir el primer premio alcanzado en 2015.

Las menciones especiales recayeron en los trabajos presentados por las artistas Raquel del Val Ortega, Itxaso Navarro Celestino, June Monroy Díaz de Isla y Anna Pejo Iranzo.

La Asociación Mendibile Jauregia (Diputación Foral de Bizkaia, Ayuntamiento de Leioa y D.O. Txakoli de Bizkaia), en colaboración con el Máster de Pintura de la Facultad de Bellas Artes por la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea  (EHU/UPV), ha seleccionado el proyecto presentado por Pablo Astrain, y realizado en colaboración con Pablo Zabala, como ganador de la 6ª edición del concurso mural.

La Asociación Mendibile Jauregia de Leioa ha vuelto a premiar, en la 6ª edición del concurso mural, a la propuesta de Pablo Astrain, desarrollada este año en colaboración con Pablo Zabala. Su trabajo, denominado “Conversación en el templo”, está basado en una historia mitológica griega.

Dionisio, dios de la fertilidad y el vino e inspirador de la locura ritual y el éxtasis, dialoga en el templo con el maestro Sileno. Un viejo sátiro, amante del alcohol al que el exceso del vino confería virtudes proféticas y poderes para ver el pasado y el futuro incierto. La conversación se desarrolla tras haber estado capturado Sileno por el rey Midas, con el fin de obtener el poder de convertir en oro todo lo que tocara.

Las menciones especiales de la sexta edición del concurso mural de Mendibile Jauregia recayeron en Raquel del Val Ortega con su proyecto “Ensoñación del txakoli”; Itxaso Navarro Celestino con su obra “Amaren majas oihaca”; y June Monroy Diaz de Isla y Anna Pejo Iranzo con su obra “Esentzia”.

El concurso mural de Mendibile Jauregia, cuyo primer premio está dotado de 3.000 euros, está abierto al alumnado matriculado oficialmente en la Facultad de Bellas Artes de  la Universidad del País Vasco, en el curso 2019/2020. Así como aquellos estudiantes que hayan finalizado sus estudios en este centro universitario, en un plazo no superior a 10 años.

Las ediciones anteriores fueron ganadas por los artistas Javier Moure con su obra titulada “Pisa con arte”; Alba Rebollo con su proyecto “Etxeko Ain”; Pablo Astrain con su pintura “Huella”; y Aritz Muguerza, en dos ediciones, con sus trabajos “Mahatsa Bizirik” y “Bizkaiko Urre Koloreko Sekretua”.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu