Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Gero arte MARKEL, hasta pronto.

La noticia del fallecimiento de una persona de 22 años es además de injusta, muy difícil de sobrellevar.

El pasado 1 de junio de 2020 falleció nuestro alumno y compañero en la Facultad de Bellas Artes, Markel Zulueta Carrasco.

Markel era una persona alegre, amigo de sus amigos, entusiasta del diseño y muy buen estudiante. Las notas de su expediente académico en el Grado de Creación y Diseño dan buena cuenta de ello. Estaba a punto de defender su Trabajo Fin de Grado y obtener su titulo de egresado, cuando en estado de confinamiento nos llega esta triste noticia. A la pena de no haber podido  disfrutar de su presencia estos últimos días, se une la rabia de no poder despedirle como se merecía. Se va un compañero de clase alegre y predispuesto, y un alumno sobresaliente, participante y propositivo.

Cuando volvamos a la nueva normalidad, tu no estarás, pero nostr@s te recordaremos.

El profesorado, alumnado y PAS de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU

22 urteko pertsona baten heriotza gertaera bidegabea da, eta jasaten zaila.

2020ko ekainaren 1ean, Markel Zulueta Carrasco hil zen, Arte Ederren Fakultateko ikaslea eta kidea.

Markel alaia zen, lagun ona, diseinuaren zale porrokatua eta ikasle bikaina. Horren adierazle dira Sorkuntza eta Diseinuko Graduko espediente akademikoko notak. Oso gutxi falta zitzaion Gradu Amaierako Lanaren defentsa egin eta egresatu titulua lortzeko, baina konfinamendu egoeran haren heriotzaren berri tamalgarria jaso dugu.  Azken egunetan harekin egoteko aukerarik ez izateak eragindako saminari merezi zuen moduan agurtu ezin izana erantsi behar diogu. Ikaskide alai eta jarrera oneko bat galdu dugu, ikasle bikaina, parte hartzailea eta propositiboa.

Normaltasun berria abiatzean, zu ez zara egongo, baina guk ez zaitugu ahaztuko.

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko irakasleak, ikasleak eta AZPko langileak.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu