Artxiboak

A sample text widget

Convocatoria para intervenir puertas cortafuegos / Suaren aurkako ateak interbenitzeko deialdia

CONVOCATORIA PARA INTERVENCIONES ARTÍSTICAS BIDIMENSIONALES EN LAS PUERTAS CORTAFUEGOS DEL EDIFICIO PRINCIPAL

La presente convocatoria tiene como objetivo seleccionar cuatro propuestas bidimensionales para intervenir las puertas cortafuegos de la zona del cuadrado en el edificio principal de la Facultad de Bellas Artes.

Participantes

La convocatoria está abierta al alumnado de grado y posgrado matriculado oficialmente en la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU en el curso 2020/21.

Se podrán presentar propuestas de forma individual o colectiva.

Condiciones de producción

Cada propuesta seleccionada será dotada con 300€ en concepto de bolsa de ayuda.

Los materiales para la realización de la misma correrán a cargo de la Facultad de Bellas Artes y serán debidamente justificados.

Plazo de entrega

El plazo de entrega finalizará el 26 de octubre.

BASES COMPLETAS

ERAIKIN NAGUSIKO SUAREN AURKAKO ATEETAN ESKU HARTZE ARTISTIKO BIDIMENTSIONALAK EGITEKO DEIALDIA

Deialdi honen helburua da lau proposamen bidimentsional aukeratzea, gehienera, suaren aurkako ateetan esku hartzeko Arte Ederren Fakultateko eraikin nagusiko lauki formako aldean.

Parte hartzaileak

Deialdia zuzenduta dago 2020/2021 ikasturtean UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatean ofizialki matrikulatuta dauden graduko eta graduondoko ikasleei.

Proposamenak banaka edo taldean aurkez daitezke.

Ekoizte baldintzak

Aukeratutako proposamen bakoitzak 300 euro jasoko ditu laguntza gisa.

Lana egiteko materialak Arte Ederren Fakultatearen kontura izango dira, eta behar bezala justifikatu beharko dira.

Proposamena aurkezteko epea

Proposamena aurkezteko epea urriaren 26an amaituko da.

OINARRI OSOAK

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu