egutegia

« maiatza   Ira »

artxiboa

Educational Research eJournal

educationalResearcheJournalAlacant-eko Unibertsitateko Hezkunza Fakultatea ingeleraz eta formato elektronikoan  EDUCATIONAL RESEARCH eJOURNAL argitaratzen hasi zen 2012an, eta orain DIALNETen jarri dute, denon eskura egon dadin.

Ikerketa praktikoak, teorikoak eta kontzeptualak biltzeko asmoa du, Poz pozik hartuko dituzte hezitzaileen eta ikertzaileen ekarpenak. Artikuluak adituek ebaluatuak izango dira.

Jo ezazu HEMEN eskuratzeko, merezi du eta.

La Facultad de Educación de la Universidad de Alicante empezó a publicar en 2012 la revista digital en inglés EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL, y ahora la ha puesto a nuestra disposición a través de DIALNET.

Recoge investigaciones prácticas, teóricas y conceptuales y ven con buenos ojos la recepción de artículos para publicar, tanto de investigadores como de educadores. los artículos serán revisados por pares.

Me ha parecido que puede ser interesante. Para leerla, pincha AQUÍ