egutegia

A A A A O I I
« Ira   Aza »

JOSEBA MACÍAS, in memoriam

josebaMaciasUPV/EHUko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko irakaslea eta kazetari ezaguna zen Joseba Macias duela gutxi zendu zenez, Bizkaiko Campuseko Bibliotekako Hemerotekak erakusketa txiki bat antolatu du haren oroimenez. Bertan Maciasek idatzitako artikuluak, berari egindako elkarrizketa bat eta bere doktorego tesia bildu ditugu.

Erakusketa azaroaren 11ra arte egongo da zabalik, Bibliotekako eraikinaren 3. solairuan dagoen Hemerotekan.

HEMEN jo ezkero,  Joseba Maciasen bio-bibliografia xumea eta bere lana ezagutzeko lotura batzuk topatuko dituzue.

Con motivo del fallecimiento de Joseba Macías, profesor de la Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación de la UPV/EHU y conocido periodista, la Hemeroteca de la Biblioteca del Campus de Bizkaia en Leioa ha preparado una pequeña exposición en su memoria, en la que se reúnen artículos, entrevistas, e incluso su tesis doctoral.

Estará abierta hasta el 11 de Noviembre, en la Hemeroteca, en su nueva ubicación en la 3ª planta del edificio de la Biblioteca.

Pinchando AQUÍ  encontraremos una breve reseña bio-bibliográfica, con algunos enlaces de interés para conocer mejor la obra de Joseba Macias.

Iruzkin bat honentzako: JOSEBA MACÍAS, in memoriam