egutegia

A A A A O I I
« Aza   Ots »

artxiboa

UPV/EHUKO BIBLIOTEKAK prestakuntza saioak, emaitzak 2018ko irailetik azarora arte / sesiones de Formación resultados sept.nov.2018

UPV/EHUKO BIBLIOTEKAK prestakuntza saioak antolatzen ditu, eta horien artean 1. mailako ikasleei zuzendutakoak, gure zerbitzuak eta baliabidaeak ezagutarazteko asmoz egiten direnak. Ikasleari dagokion Bibliotekan bisita gidatua egiten da, Unibertsitateko Bibliotekaren web gunea erakusten da eta katalogoa erabiltzea azaltzen da.
2018ko irailetik azarora arte 195 saio egin dira, eta bertan UPV/EHUko Campus guztietako 2.897 ikaslek hartu dute parte.
Aktibitate garrantzitsu hau posible egin duten guztiak zoriondu nahi ditugu, eta bereziki inplikatutako ikastetxeetako dekanordeak eta irakasleak eta prestakuntza taldeetan diharduten Bibliotekako lankideak
LA BIBLIOTECA UNIVERSITARIA DE LA UPV/EHU organiza entre otras sesiones de Formación, las destinadas al alumnado de 1º grado, con el fin de dar a conocer sus servicios y recursos. Consiste en realizar una visita guiada por la biblioteca y presentar la web de la Biblioteca Universitaria y el uso del catálogo.
Desde septiembre a noviembre de 2018, se han realizado 195 sesiones alcanzando a 2897 alumnos y alumnas de 1ºGrado en todos los campus de la UPV/EHU.
Felicitamos desde aquí a quienes han posibilitado el acceso a esta actividad, entre los que incluimos a vicedecanos/as y profesorado implicado, y al personal de la biblioteca que se integra en estos equipos de Formación.
ehuBiblioteka: Guztia zure zerbitzura / ehuBiblioteka: Todo a tu servicio