egutegia

« Ots   maiatza »

artxiboa

ZALANTZARIK EZ!! no-reply@oclc.org = ehuBiblioteka

Unibertsitateko erabiltzaile guztientzako informazio interesgarria:

Unibertsitateko Bibliotekaren sistema berriak bidaltzen dituen abisu mezuek no-reply@oclc.org igorlea daukate, eta spam edota zabor-postarekin konfunditu daitezke.

Bibliotekarekin dituzuen gestioak ezagutzeko nahitaezkoa da mezu horiek zabaltzea.

ehuBiblioteka: Guztia zure zerbitzura.

Información de interés para todas las personas usuarias de la Biblioteca Universitaria:

El nuevo sistema de gestión de la Biblioteca Universitaria envía mensajes de aviso con el remitente no-reply@oclc.org, que se puede confundir con mensajes basura o spam.

Es imprescindible abrirlos para conocer el estado de vuestras gestiones con la Biblioteca.

ehuBiblioteka: Todo a tu servicio.