Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Liburuen erakusketa. Marxoak 8, Emakumeen Nazioarteko Eguna

[.eus] MARTXOAK 8, EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA

Erakusketa Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko, Donostia Saileko bibliotekan, 2021ko martxoaren 1etik 12ra arte

Martxoak 8 berri baten aurrean gaude. Egun hori gogoratu nahian, liburutegian dagoen argitarapen multzo zabal baten berri eman nahi dizuegu, “sexu-genero ikerketetak” izendapenen barnean biltzen direnak. Horietako gai askok eztabaida sakonak sortu dituzte gizarte mailan. Desberdintasunaren jatorrian dauden faktoreak ulertzeko egiten diren ahaleginak eta honen inguruan gero eta ikerketa gehiago egoteak erakusten du gaiak sortzen duen interesa eta epistemologikoki daukan garrantzia jakintza berriak sortzeko.

Zerrenda hontako liburu batzuk erakusgai eta eskuragarri egongo dira Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko, Donostia Saileko Liburutegian martxoaren 1etik 12ra.