Kontserbazio eta zaharberritzeko ikasleei zuzendutako bloga da informazio erabilgarria izan dezaten

Ofrece a los alumnos/as de conservación-restauración de arte un medio de información y participación

Euskarazko tesia egiteko ikerketa pertsonala prestatzeko laguntzen deialdia. 2010eko deialdia (2010eko maiatazaren 31ko deialdia) / Convocatoria de ayudas para fomentar la realización de tesis en Euskara. Convocatoria del año 2010 (Convocatoria de 31 de mayo de 2010).

Honen bidez “Euskarazko tesia egiteko ikerketa pertsonala prestatzeko laguntzen deialdia. 2010eko deialdia (2010eko maiatzaren 31ko deialdia) gaurko dataz argitaratu egin dela jakinarazi egiten da.

Deialdia eta berari dagozkion eskaera orria eta eranskinak eskura izango dira Euskara eta Eleaniztasuneko Errektoreoretzaren web orrian (http://www.euskara-errektoreordetza.ehu.es/p267-home/eu/) honako atal hauetan: bekak, Diru-laguntzak eta Deialdi guztiak eta ikasleak nahiz irakasleak ataletan.

Por la presente se notifica que a fecha de hoy, 31 de mayo de 2010 se ha hecho publica la convocatoria denominada “Convocatoria de ayudas para fomentar la realización de tesis en euskara, referida al año 2010 (convocatoria de 31 de mayo de 2010).

La convocatoria, así como el impreso de solicitud y los anexos a rellenar estarán a disposición de los/las interesados/as en la página web del Vicerrectorado de Euskara y Plurilingüismo (http://www.euskara-errektoreordetza.ehu.es/p267-home/eu/) en los siguientes apartados:

Euskara >>Becas, Ayudas Económicas y Todas las convocatorias, tanto en el apartado ALUMNOS como en el apartados PROFESORADO.

2 comentarios a Euskarazko tesia egiteko ikerketa pertsonala prestatzeko laguntzen 2010eko deialdia

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML