A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Ada Lovelace lehiaketa

ada_lovelace20[EU]
Ingeniaritza gizonezkoen jardueratzat hartzen den arren, historiari begiratuz gero agerian geratzen dira emakumeek egindako ekarpen asko. Informatikaren garapenean ekarpenak egin dituzten emakumeei omenaldi gisa, merezi zuten aintzatespena jaso ez zutelako, eta lehenengo programatzailea jaio zenetik aurtengo abenduaren 10ean 200 urte betetzen direlako, hona hemen Ada Lovelace lehiaketa. Lehiaketaren gaia honako hau da: emakumezkoen partehartzea teknologian.

Aurkez ezazu zure lantxoa, nahi duzun hizkuntzatan zein formatutan (bideoa, bertsoa, margolana, posterra, …). Lanak aurkezteko epea: Abenduaren 1a

Informazio guztia esteka honetan:  Lehiaketa_Ada_Lovelace_eusk

[ES]
A pesar de que se suele pensar que la ingeniería es masculina, leyendo la historia con otras lentes encontramos abundantes aportaciones femeninas. Como homenaje a las mujeres tractoras en el desarrollo de la informática, porque no se las ha tenido en consideración tal como lo merecían, y porque el 10 de diciembre se cumplen 200 años del nacimiento de la primera persona programadora… convocamos el concurso Ada Lovelace. El tema del concurso es: La participación femenina en la tecnología.

Puedes presentar tu aportación en el idioma y formato que prefieras (video, verso, foto, pintura, poster…).
Plazo de presentación de trabajos: 1 de diciembre.
Para más información: Concurso Ada Lovelace (pdf)

Iruzkin bat honentzako: Ada Lovelace lehiaketa

• Kaixo,

Lanak bidaltzeko epea luzatu da datorren asteko ostegun arte, hau da, abenduaren 10a arte; hortaz, Ada Lovelaceren urtebetetze eguna arte duzu aukera 🙂

Informatika Fakultateko Berdintasun Batzordea
    ==============================================================
    [ES]

Hola,

Animaros y presentad vuestro trabajo para el concurso Ada Lovelace. El nuevo plazo de presentación de trabajos es el próximo jueves 10 de diciembre, el día del cumpleaños de Ada Lovelace.

Comisión para la Igualdad de la Facultad de Informática

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu