Superhéroes de barrio antzezlana Donostiako Campusean

(Infoaren iturria: Campusa, fuente de la información)

2018/04/11, 18:00

Areto nagusia /Auditorio – Ignacio Maria Barriola Zentroa
Plaza Elhuyar 120018 Donostia / San Sebastián (Gipuzkoa)

Jordi Gomar-ek idatzitako eta Oscar Orzaiz-ek zuzendutako ‘Superhéroes de barrio’ obra antzeztuko du Nafarroako Unibertsitate Publikoko antzerki taldeak. Ekitaldia Gipuzkoako ehuKulturak antolatu du Nafarroako Unibertsitate Publikoarekin elkarlanean.

Sarrera doakoa da, auditorioko edukiera bete arte.

Obraren egileak hau dio: “Antzezlanak, batzuetan, gutxi du komediatik eta batere ez musikaletik. Baina, gure artean, ez gaitezen erotu eta esan dezagun komedia musikala dela…bai, oso erraza. Azken finean zu eta biok bezalako bederatzi pertsonaia dira: frustrazio berdinak, beldur berak eta antzeko nahiak dituztenak. Haiek psikologo bat topatzeko zortea izan dute, eta horrek lagunduko die ulertarazten izan gaitezkeen pertsona onena batzuetan gure baitan txarrena jotzen dugunetik sortzen dela. Eta zuek gu topatzeko zortea izan duzue. Hortaz, aurrera, egin dezagun terapia apur bat!”.

[cast]

El grupo de teatro de la Universidad Pública de Navarra (UPNA) representa la obra ‘Superhéroes de barrio’, escrita por Jordi Gomar y dirigida por Oscar Orzaiz. El evento está organizado por ehuKultura de Gipuzkoa, en colaboración con la UPNA.

La entrada es libre.

Esta obra, en palabras de su autor, “a veces tiene poco de comedia y nada de musical. Pero entre nosotros, no nos volvamos más locos y vamos a dejarlo en comedia musical…así, sencillo. Nueve personajes que en definitiva son como tú y como yo: frustraciones idénticas, mismos miedos y deseos parecidos. Ellos han tenido la suerte de dar con un psicólogo que les ayudará a entender que lo mejor que podemos ser, a veces nace de lo que consideramos peor en nosotros mismos. Y vosotros habéis tenido la suerte de dar con nosotros. Así que, venga, vamos a hacer un poco de terapia”.