Haize eta Hari kontzertua - Concierto de viento y cuerda

2018/04/24, 15:00

Ignacio Maria Barriola Zentroa
Plaza Elhuyar 120018 Donostia / San Sebastián (Gipuzkoa)

UPV/EHU-Donostiako Musika eta Dantza Eskolako Haize eta Hari taldeak kontzertua eskainiko du. Sarrera irekia da.
El Grupo de Viento y Cuerda UPV/EHU-Escuela de Música y Danza de Donostia / San Sebastián ofrecerá un concierto. La entrada es libre.

Hari duoa / Dúo de Cuerda:

“Por una cabeza”, Carlo Gardel.
“Hungarian dance Nº 5”, Johannes Brahms.
“Waltz of the Flowers”, Piotr Illitch Tchaïkovski
“Czardas”, V. Monti.

Haize boskotea / Quinteto de Viento:

“Groovy kind of love”, Toni Wine/ Carole Sager.
“The entertainer”, Scott Joplin.

Hari duoa / Dúo de Cuerda:

“Irish stew in the morning”, Aleksey Igudesman.
“Back in ireland”, Traditional.

Haize eta Hari taldea / Grupo de Viento y Cuerda:

“La cinquientaine”, Gabriel-Marie.
“Libertango”, Astor Piazzola.
“Haurtxo politA”, Gabriel Olaizola.
“Haika mutil”, herrikoia/popular.
“In the mood”, J. Garland-Razaf Andy.

UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko Errektoreordetzak eta Donostiako Udalaren Musika eta Dantza Eskolak bi musika talde jarri ditu martxan EHUkultura programazioaren barruan. Batetik Haize Taldea haize-egurra, haize-metala eta perkusiozko instrumentuek osatu dute eta bestetik, Hari Taldea, biolinez,biolez,txeloez eta kontrabaxuez osatuta dago. Javi Perez Rouco (Haize Taldea) eta Enekoitz Martinez Echeverria (Hari Taldea) irakasleen gidaritzapean, aro eta estilo ezberdinetako musika landuz gain, eszenatokian aurkezteko helburua du proiektu honek.