Cortada + Hormiga Fest. Presentación-Aurkezpena

UPV/EHUko zine eta bideo jaialdien aurkezpena / UPV/EHUko zine eta bideo jaialdien aurkezpena

Ikustatzeko aretoa AEen Fakultatea, eraikin II, Maiatzak 8, 12:00etan
Sala visionado Facultad de BBAA, Edificio II, 8 de mayo, 12:00

-Hormiga Fest
-Emanaldia/Vídeos Hormiga Fest 2018
-Cortada
-Emanaldia/Vídeos Cortada 2017
-Zinelekuren aurkezpena / Presnetación de Zineleku
-BITABE-ren aurkezpena / Presentación de BItaBE
(EHUko Bideo Talentu Berriak)

Cortada eta Hormiga Fest jaialdien aurkezpena

Presentación de los Festivales Cortada y Hormiga Fest.

Cortada:

Después de 21 ediciones, es un referente a nivel vasco y estatal. Calificable para los premios GOYA de la Academia del Cine Español  para los premios Forqué.

Se celebra en Noviembre-Diciembre en Vitoria-Gasteiz. Más de 5.000€ en premios.

21 edizioren ondoren, estatuan eta Euskal Herrian erreferentea da. Espainiako Zinema Akademiaren GOYA sarietarako eta Forqué sarietarako puntuak ematen ditu.
Azaroan-abenduan Gasteizem egingo da. 5.000 € baino gehiago sarietan.
Hormiga Fest

Festival organizado por estudiantes en el campus de Leioa dirigido a alumnado de los tres campus.

Ikasleek antolatutako ekitaldia hiru campusetako ikasleentzat.

Además/Gainera

BitaBE

Presentaremos el nuevo programa BITABE. Bideo Talentu Berriak en colaboración con ZINEBI www.zinebi.eus, para premiar los mejores trabajos de la UPV/EHU en vídeo, cine, animación, etc…

BItaBE, Bideo talentu Berriak programa berria aurkeztuko dugu, ZINEBIrekin lankidetzan, non UPV/EHUko bideolan hoberenak (bideoa, animazioa, zinea) sarituko diren.www.ehu.eus/ehusfera/ehukultura/bitabe/

y contaremos con la presencia de la organización de:
Zineleku.
El programa para jóvenes (18 a 30 años) para la formación, producción y exhibición audiovisual, organizado por Kalakalab en el País Vasco. Tendrán lugar en Vitoria-Gateiz, del 23 de julio al 3 de agosto.
Zineleku ekimenaren antolatzaileak ere gurekin egongo dira.
Ikus-entzunezko prestakuntza, ekoizpen eta emanaldiak egiteko gazteentzako (10-30 urte) programa da Zineleku. Gasteizen eg9ingo da, uztailaren 23tik abuzutuaren 3ra.
Te esperamos. Animatu zaitez.