ZINEBIEXPRESS 2018

Jaialdiaren 60. edizioa hasi aurreko asteburuan ZINEBIEXPRESS jaialdi ezagunaren 11. edizioaz gozatu ahal izango dugu. Jaialdi hori 48 ordutan asmatu, idatzi, ekoiztu, filmatu eta muntatutako lan laburren lehiaketa da. Parte hartu nahi izanez gero, azaroaren 3an eman beharra dago izena, larunbatean, 9:30etik 10:30era, Bilboko Campos Elíseos antzokian.

Hauek dira lehiaketaren antolatzaielak: ZINEBI, EHU/UPVko Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea eta Arte Ederren FAkultatea, IMVAL, Claro de Luna, EHZE y CIFP Tartanga LHII.

1.700€ baino gehiago saritan

Oinarri osoak / Bases completas

El certamen está organizado por ZINEBI, la Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación y la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EH, IMVAL, Claro de Luna, ECPV y CIFP Tartanga LHII

Durante el fin de semana anterior al comienzo de la 60a edición del festival, tendrá lugar la 11a edición de ZINEBIEXPRESS 2018, el popular concurso de cortometrajes concebidos, escritos, producidos, filmados y montados en 48 horas. Los participantes deberán apuntarse, a título individual o de grupo, el sábado 3 de noviembre, de 9:30 h. a 10:30 h en el Teatro Campos de Bilbao.

Más de 1.700€ en premios.