Earl Thomasen kontzertua

Abenduak 19, 20:00. 19 de Diciembre

Mitxelena Aretoa. Bizkaia Aretoa. Bilbo.

Sarrera libre aretoa bete arte.

XXI. mendeko bluesman bat, ‘hamarkadako blues artistarik garrantzitsuenetako’ bat izan zen Best of Blues Awards-en arabera (besteak beste, gizonezko ahots onenaren saria, blues artista garaikide onenaren saria, album onenaren saria eta abesti idazle onenaren saria eskuratu zituen).Thomasek Kalifornia hegoaldera emigratu zuenean ekin zion ibilbide profesionalari, Humboldt Unibertsitatean Musikako gradua atera ondoren.

Hainbat ikonok egin dituzte haren kanten bertsioak, hala nola Tom Jonesek berak, Etta Jamesek eta Solomon Burkek, baita gaur egungo beste artista batzuek ere, adibidez Janiva Magnessek eta Big Lou Johnsonek.Haren musika mundu guztiko 500 blues irratitan baino gehiagotan entzun daiteke.

[cast]

Un bluesman del siglo XXI, etiquetado como ‘uno de los artistas de blues más importantes de la década’ por el Best of Blues Awards (con premios como Mejor Voz Masculina, Mejor Artista Contemporáneo de Blues, Mejor Álbum y Mejor Letrista).

Thomas inicia su andadura profesional cuando emigró al sur de California después de graduarse en Música en la Universidad de Humboldt. Sus canciones han sido versionadas por iconos como el mismísimo Tom Jones, Etta James o Solomon Burke, así como otros artistas más actuales como son Janiva Magness o Big Lou Johnson. Su música suena en más de 500 radios de blues de todo el mundo.