Exposición ‘Los 13 pilares del Holocausto’ en el Pabellón Universitario

10/01/2019 – 30/01/2019

Unibertsitate Pabiloiko Erakusketa Aretoa – Sala de exposiciones – Pabellón Universitario
Vitoria-Gasteiz.

Urtarrilaren 30era arte, arabar campuseko Unibertsitate Pabiloiko erakusketa aretoan (Apraiztarrak K. 1. 01006 Gasteiz), Euskadi Israel kultur elkartearen lankidetzaz antolatuta, ‘Holokaustoaren 13 zutabeak’ izeneko erakusketa jarriko da.

Erakusketa hamahiru paneletan egituratzen da eta, horietako bakoitzean, Holokaustoari buruzko ideia edo ardatz nagusi bat jasotzen da, gizarteari transmititu ahal izan zaizkion “mito faltsuak” agerian utzi nahi duen bana esaldik osaturik. Mito horietako batzuk diote zenbait herrialdek ez zutela parte hartu holokausto nazian, gertatzen ari zenari itsuarena egin ziotela. Erakusketan barrenako ibilbidearen amaieran, panel batek Holokaustoari loturiko zenbait hitzen glosarioa jasotzen du.

Irekiera ordutegia 08:30etan hasi eta 20:30etan amaitzen da, etenik gabe, astelehenetik ostiralera bitartean eta sarrera libreaz.

1- Holokaustoa genozidio bakarra eta unibertsala da
2- Holokaustoan, munduko judu guztien bi heren sarraskitu zituzten
3- Holokaustoa Europa osoan gertatu zen
4- Holokaustoa pertsona normalek egin zuten
5- Holokaustoaren garaian, pertsona bakoitzak zer jarrera hartu erabaki zuen
6- Holokaustoan, juduak hiltzeko 10 modu erabili zituzten gutxienez
7- Holokaustoa ezin da ezein gerra edo gatazkarekin parekatu
8- Holokaustoan, juduen erresistentziak aurre egin zion Hirugarren Reichari
9- Espainia ere egon zen Holokaustoan inplikatuta
10- Holokaustoaren garaian, munduak bakarrik utzi zituen biktima juduak
11- Holokaustoa antisemitismoak eragin zuen
12- Holokaustoan, 1.500.000 haur judu erail zituzten
13- Holokaustoari buruzko heziketa funtsezkoa da

Hasta el 30 de enero, la sala de exposiciones del Pabellón Universitario del campus alavés (Los Apraiz, 1. 01006 Vitoria-Gasteiz), acogerá la exposición que lleva por título ‘Los 13 pilares del Holocausto’, organizada en colaboración con la Asociación cultural Euskadi-Israel.

La exposición se estructura en trece paneles y, cada uno de ellos, recoge una idea-eje sobre el Holocausto, que se completa con una frase que pretende dejar en evidencia los “falsos mitos” que se han podido trasladar a la sociedad, algunos de ellos vinculados a la no participación de ciertos países en el holocausto nazi, que hicieron “la vista gorda” ante lo que estaba ocurriendo. El paseo por la exposición llega a su final ante el panel que recoge un glosario de palabras relacionadas con el Holocausto.

El horario de apertura de la exposición es de 08.30 a 20.30, de manera ininterrumpida, de lunes a viernes y el acceso es libre.

1- El Holocausto es un genocidio singular y universal
2 – En el Holocausto fueron exterminados dos tercios de la población judía mundial
3 – El Holocausto tuvo lugar en toda Europa
4 – El Holocausto fue perpetrado por personas normales