Jauzi Handia proiektua XVII. Giza Eskubideen Zinemaldian

Jauzi Handia Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) eta Gipuzkoako Foru Aldundiak ikasturte honetan martxan jarri duten proiektu esperimentala da. 2018ko urrian eta azaroan, UPV/EHUko Gipuzkoako Campuseko ikastegietan izena eman zuten 1. mailako 36 ikasleak bildu ziren kultura politiko demokratikoaz hitz egiteko. Gaur egungo auziak eztabaidatu zituzten, bizikidetza eta giza eskubide zibil eta politikoak biziki ukitzen dituztenak. 2018-19 ikasturtean zehar jarraitu dute.

XVII. Giza Eskubideen Zinemaldiaren baitan proiektuaren lehenengo emaitza aurkeztu berria da: Maria Elorzak zuzendutako filma laburra, UPV/EHUko YouTube kanalean ikusgai dagoena.

+ info (Campusa)

Jauzi Handia es un proyecto experimental que la Universidad del País Vasc/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU) y la Diputación Foral de Gipuzkoa han puesto en marcha este curso académico 2018/2019. En octubre y noviembre de 2018, 36 alumnas y alumnos de primer curso se apuntaron en los centros del Campus de Gipuzkoa de la UPV/EHU para hablar de cultura política democrática. Debatieron cuestiones de actualidad que afectan a los derechos humanos, tanto civiles como políticos, y a la convivencia. Estas conversaciones se han sucedido a lo largo del curso.

Recientemente se ha presentado el primer resultado de este proyecto, dentro del 17º Festival de Cine y Derechos Humanos: un corto documental dirigido por la cineasta Maria Elorza, que ya puede visualizarse en el canal YouTube de la UPV/EHU.