50 años de la Universidad de Bilbao - Bilboko Unibertsitatearen 50. urteurrena

50 años de la Universidad de Bilbao.

Erakusketa: Bilboko Unibertsitatearen 50. urteurrena
Exposición: 50 años de la Universidad de Bilbao

2019/06/03 – 2019/06/19

Txillardegi aretoa – Carlos Santamaria Zentroa – Donostia

2018ko abenduaren 13an, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak Bilboko Unibertsitatearen 50. urteurrena ospatu zuen, UPV/EHUren aurreko erakundearena. UPV/EHUren sorrera eta Bilboko Unibertsitatearen historiaren 50 urteak ‘Bilboko Unibertsitatearen 50. urteurrena’ erakusketan batu dira. Erakusketa Bizkaiko Campusean egon ostean Gipuzkoako Campusean egongo da ikusgai Carlos Santamaría Zentroan, Donostian, ekainaren 3tik 19ra. Ordutegia goizeko 8etatik arratsaldeko 8ak arte izango da, astelehenetik ostiralera, eta larunbatean 9:00-14:00. Sarrera librea da.

info +

El pasado 13 de diciembre de 2018 la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea celebró el 50 aniversario de la Universidad de Bilbao, la institución antecesora de la UPV/EHU. Tanto el nacimiento de la UPV/EHU como los 50 años de historia de la Universidad de Bilbao se recogen en la exposición ’50 años de la Universidad de Bilbao’, que, tras su paso por el Campus de Bizkaia, se podrá visitar en el Campus de Gipuzkoa, en la sala Txillardegi del Centro Carlos Santamaría, en Donostia / San Sebastián, del 3 al 19 de junio, en horario de 08:00 a 20:30, de lunes a viernes, y de 9:00 a 14:00 los sábados. La entrada es libre.