¿Quieres ser parte de EHUorkestra sinfonikoa?

EHUorkestra sinfonikoa
Eskariak (2019/2020 ikasturtea) / Solicitudes (Curso 2019/2020)

Gure unibertsitateko edozein kidek har dezakete parte, baina EHUorkestra sinfonikoa irekita dago, baita, unibertsitatekoak ez direnei, proiektu horretan parte hartu nahi duten guztiei. Konpromiso bakarra eskatzen dizugu: entseguetara etortzea, gehienetara behintzat (ostegunetan, 17:00etatik 20:00etara, UPV/EHUko Areto Nagusia, Leioa-Erandio eremuan).

En la EHUorkestra sinfonikoa puede participar cualquier persona de nuestra comunidad universitaria, pero también está abierta a cualquiera, externo a la Universidad, que quiera colaborar en este proyecto. Sólo os pedimos un compromiso: asistir de forma regular a los ensayos (los jueves, de 17 a 20 h, en el Aula Magna del Area de Leioa-Erandio).

Hauek dira behar ditugun musika tresnak:
Los instrumentos que necesitamos son:

Violin, viola, Violonchelo, Contrabajo, Flauta, Oboe, Clarinete, Fagot, Trompa, Trompeta, Trombón, PercusiónBiolina
Biola, Biolontxeloa, Kontrabaxua, Xirula, Oboea, Klarinetea, Fagota, Tronpa, Tronpeta, Tronboia, Perkusioa

Sarrera proba egin behar izaten da: norberak aukeratutako bi lan, mugimen desberdindunak eta norbere mailaren erakusle; horrez gain, zuzendariarekin elkarrizketa. Proba orkestrako kide izateko edo zerrenda bat osatu eta aldika orkestrarekin jotzeko izan daiteke.

Se realizará una pequeña prueba de acceso, que consistirá en la interpretación de dos obras de libre elección, de movimientos contrastados, representativas de tu nivel y una pequeña entrevista con el Director. Pueden ser para formar parte en la orquesta o para constituir una bolsa de instrumentistas para colaboraciones puntuales.