Antzerkiaren (unea) elkartea sortu da

Gipuzkoako Campusean sortu da Unibertsitateko Eszena Arteak (unea) elkartea, antzerkiko zaletasunari erantzuna emateko.

Se ha creado en el Campus de Gipuzkoa la asociación Unibertsitateko Eszena Arteak (unea) para dar respuesta al interés de la comunidad universitaria por el teatro.

Azken hamar urteotan Euskal Herriko Unibertsitateko Gipuzkoako Campuseko antzerki faktoriak ibilbide luzea eta emankorra egin du. Halaber, bere fruituak zabaldu ditu Donostian, Bilbon, Gasteizen, Iruñean eta Pauen eskaini dituen emanaldiei esker. Bere jarduera egonkortu eta zabaldu nahian, EHUkultura programaren barruan gogoeta prozesu bat abiarazi zen 2017. urtean, zeinaren ondorioz aurten urratsak eman diren campusean kultura elkarte bat sortzeko: Unibertsitateko Eszena Arteak (unea).

Gipuzkoako Campuseko Unibertsitate Hedakuntzako zuzendaria den Antonio Casadok azaldu duenez, “(unea)k campusean arte eszeniko eta performatiboen bidezko formazio osagarria, ikerkuntza eta kultur hedakuntza sustatu nahi ditu antzerki sormenaz gain.” Oraingo zuzendaritza-batzordekideak dira Esther Uria, Miren Urquijo, Itziar Urretabizkaia, Olaia Miranda (irakasleak) eta Ainhoa Urizar (ikaslea). Talde eragile hori irailean hasiko da aurkezpenak egiten, ikastegiz ikastegi bazkide gehiago lortzeko.

+ info (Campusa)

En los últimos diez años la factoría de teatro del Campus de Gipuzkoa de la Universidad del País Vasco ha tenido una trayectoria larga y fructífera. Así mismo ha extendido su fruto gracias a sus representaciones en San Sebastián, Bilbao, Vitoria-Gasteiz, Pamplona y Pau. Con el objetivo de consolidar y ampliar su actividad, dentro del programa EHUkultura se inició un proceso de reflexión en el 2017, que ha tenido como resultado una serie de pasos que este año culminan con la creación de una asociación cultural en el campus: Unibertsitateko Eszena Arteak (unea).

Como indica Antonio Casado, director de Proyección Universitaria del Campus de Gipuzkoa, “además de la creación teatral, (unea) aspira a promover la formación complementaria, la investigación y la extensión cultural en el campus mediante las artes escénicas y performativas.” La actual Junta directiva la componen Esther Uria, Miren Urquijo, Itziar Urretabizkaia, Olaia Miranda (profesoras) y Ainhoa Urizar (estudiante). Este grupo promotor comenzará en septiembre a hacer presentaciones por los centros para atraer a más socias y socios.