'Mimosas' de Oliver Laxe en el Bizkaia Aretoa

Mimosas. Oliver Laxe (2016, 96’)

Partehartzaileak/Participantes: Gabriel Villota Toyos / Iratxe Fresneda

Urriak 23 Octubre – 19:00

Gabriel Villotak zuzendutako VOCES QUE CAMINAN zikloan.
Programa dirigido por Gabriel Villota.

Bizkaia Aretoa.
Sarrera doan / Entrada gratis

Filmak Shakiben istorioa kontatzen du. Shakib Marokoko mendietara bidaiatzen duen gizon modernoa da, eta, bertan, beste garai historiko bateko bi bidelapurrekin egiten du topo: xeke zahar baten gorpua Sijilmasa hiri zaharrera eramaten ari dira, haren pertsona maiteen alboan deskantsatu dezan. Shakib gizon gazte eta bakartia da, espiritualitatearen inguruan dituen ezagutzengatik ezaguna. Bere buruzagiak hautatu du Atlas mendietarako basamortuan zeharreko bidaia arrakastatsua bermatzeko. Beste agertoki batean, xeke zahar bat buru duen karabana txiki bat garai bateko (eta, orain, hondar bihurtutako) Sijilmasa hirira bidean doa. Xekeak bere familiaren ondora iritsi nahi du, lagun artean hil ahal izateko.

El filme relata la historia de Shakib, un hombre moderno que viaja a las montañas de Marruecos y se encuentra a dos bandidos de otra época histórica que llevan el cadáver de un anciano jeque camino a la antigua ciudad de Sijilmasa con el propósito de permitirle el descanso al lado de sus seres queridos. Shakib se caracteriza por ser un hombre joven y solitario, conocido por su conocimiento de la espiritualidad. Es elegido por su jefe para asegurar el viaje exitoso por el desierto hacia las montañas del Atlas. En otro escenario, una pequeña caravana liderada por un jeque de edad viaja hacia la antigua (y ahora arruinada) ciudad de Sijilmasa. Busca llegar al lado de su familia para poder morir entre sus seres queridos.