“Kantaten duten herriak” jardunaldiak Leioan

Kantatzen Duten Herriak, musikari buruzko jardunaldia, hirugarren aldiz egingo da abenduaren 16, 17, 18 eta 19an Euskal Herriko Unibertsitateko Bizkaiko Campusean, Leioan. Jardunaldi honetan, diziplina akademiko ezberdinetan musikaren ikerkuntza sozialari buruz gogoetatzen ari dena bilduko da, baina baita ere esperientzia eta esperimentaziotik egindako hurbilpenak ere. Gainera, praktikak lekua izango du, hortaz, musika proposamenak ere egongo dira.

Llega la tercera edición de las jornadas sobre música Kantatzen Duten Herriak (Los pueblos que cantan) en el campus de Bizkaia de la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), en Leioa, que tendrá lugar los días 16, 17, 18 y 19 de diciembre. Las jornadas abordan aproximaciones, desde las diferentes disciplinas académicas, pero también desde la experiencia y experimentación, al estudio social de la música. Y también a su práctica, por lo que habrá intervenciones sonoras y musicales.

• Abenduak 16 diciembre:
    Mikel Laboa Plaza
    13:00 Kontzertua/Concierto: Liben Svaart.
  • Abenduak 17 diciembre:
    Hezkuntza Fakultatea, Batzar Aretoa / Facultad de Educación, Sala de Juntas
    10:30 – 14:00: Komunikazioak / Comunicaciones
    16:00 – 18:00: Komunikazioak / Comunicaciones
  • Abenduak 18 diciembre:
    Gizarte eta Komunikazio Zientzien fakultatea, Auditorium / Facultad de Ciencias Sociales y de la
    Comunicación, Auditorium
    12:00 Mahai ingurua / Mesa redonda: Euskal (t)rap eta soinu berriak, estereotipoak apurtuz?
    Arte Ederren Fakultatea, eraikin II / Facultad de Bellas Artes II, Sala de visionado
    16:00 Dokumentala: “Lo que hicimos fue secreto”, Zuzendariak aurkeztuta / Presentado por su director
  • Abenduak 19 diciembre:
    Arte Ederren fakultatea, Gradu Aretoa / Facultad de Bellas Artes, Sala de Grados
    12:00 Mahai ingurua: Aurrera begiratzen duen Erretro Herria? (Josu Zabala, Jerry Corral, Mari Luz Esteban, Josu Larrinaga)
    16:30 “Visibileparlare”, inprobisazio musikala eta bideoa biltzen dituen performancea. Mikel Irigoyen
    17:00 Sonificando #, reflexión social y sonora a través de la sonificación de diferentes conceptos adaptados a una temática común. Passsion Farolas
    17:30 More Jaia

Programa osoa / Programa completo

Kolaboratzaileak/Colaboran:
Bizkaiko Errektoreordetza, Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea, Hezkuntza Fakultatea, Arte Ederren Fakultatea eta EHUkultura
Vicerrectorado de Bizkaia, Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación, Facultad de Educación, Facultad de Bellas Artes y EHUkultura