Comentarios recientes

#Reto5mil Unibertsitate Osasuntsuen Eguna. Urriak 4

Urriaren 4ean, ostegunarekin, Unibertsitate Osasuntsuen eguna ospatuko dugu.

Horren harira, odola emateko ekimena antolatu dugu hiru Campusetan, REUS (Red Española de Universidades Saludables) elkarteak proposatutako erronkan parte hartzeko: ea estatu mailan parte hartuko duten unibertsitate guztien artean 5000 emaileen kopurua gainditzen dugun.

Animatu eta hurbil zaitez odola ematera zure Campusean jarriko den puntura, ahal den donazio kopururik handiena lortzeko egun horretan.

Bizkaian: Leioa-Erandio gunean, Mikel Laboa plazan, 9:00-14:00
    Gasteizen: René Cassin kalean (Farmazia Fakultateko atzealdean), 16:15-20:30