A sample text widget

IKASART. FORO ESTUDIANTES DE INVESTIGACION.

IKASART – FORO DE ESTUDIANTES DE INVESTIGACIÓN

Plazo para la presentación de comunicaciones: 14 de abril / 14 de mayo.

Tema: Proyectos de Investigación en BBAA.

Podrán presentarse todo aquel alumnado de la Facultad de BBAA de Leioa que se encuentre realizando proyectos de suficiencia investigadora, tesis doctorales o participando en proyectos de investigación.

Se presentará un resumen (abstract) en un documento de texto (PDF, DOC, RTF y ODT. Máximo 1000 caracteres con espacios)

Un comité científico formado por representantes de las facultades de BBAA del estado hará la selección y comunicará a los interesados la fecha de entrega de los textos definitivos cuya duración no excederá de los 10’.

El Foro de estudiantes tendrá lugar el jueves 17 de junio de 2010 de 16:30 a 19:30.

IKASART – IKERKETAko IKASLEEN FOROA

Komunikazioak aurkezteko epea irekitzen da: apirilaren 14tik maiatzaren 14ra.

Gaia: AAEEetako Ikerketa Proiektuak

Ikertzeko gaitasun proiektuak, doktore tesiak edo ikerkuntza proiektuetan parte hartzen ari diren Leioako AAEEetako Fakultatean matrikulaturik dauden ikasleak aurkez daitezke.

Testu dokumento batean (PDF, DOC, RTF y ODT. Gehienera 1000 karakter hutsuneekin) laburpena (abstract) aurkeztu behar da.

Estatuko AAEEetako Fakultateetako ordezkariez osaturiko zientzia batzorde batek aukeraketa egingo du eta erabakia igorriko die parte hartzaleei betiko testuak (10’ ko gehienezko luzeera) forora bidali ahal izateko.

Ikasleen foroa 2010. urtean ekainaren 17ean ostegunean, 16:30etik 19:30era arte.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML