Projects

Proyecto completado: Cultura dual (2017-2019)

Proiektu amaitua: Jauzi handia (2018-2020)

Ongoing project: TransMACS (TransMedia Activation of Citizen Science, 2021-)

Proiektua abian: Aldaketaren sukaldea (2021-)

Proyecto en evaluación: PISTU (Pensar la Innovación Social desde las Transformaciones Universitarias, 2021-22)

Proyecto en preparación: DEDALUS (Decrecimiento Digital y Alternativas para una Universidad Sostenible)

Global Forum | Donostia Hub (eu)

Taking action for profound societal renewal

Jardunaldi hauek Berlinen egingo den Global Forumaren ekitaldi satelite gisa sortu dira. Ekitaldi honetan, ekonomia, hezkuntza, ingurumena edo gobernantza parte-hartzaileko gizarte-eraldaketako esku-hartze praktikoak partekatu ahal izango dira, tokian-tokian eta aurrez aurre.

Oso gertu ditugun gizarte-eraldaketako esperientziak eta proiektuak ezagutu, bultzatu eta ikusaraztera gonbidatzen zaitugu. Topaketa honetan, praktika-komunitate ezberdinetan oinarritutako hainbat ekimen elkartu ditugu, batzuk Gipuzkoako campusean, beste batzuk Tabakaleran, beste batzuk Euskal Herriko beste leku batzuetan.

Ikaskuntzak eta urrats txikiak partekatzen eta bistaratzen saiatuko gara, gizarte kontzienteago eta iraunkorrago baterantz, non gutako bakoitzak bere ekarpena egin dezakeen.

Zer espero dugu?

Ostirala – Campusean
• 10:00 Arte social: desde el Taller de Poesía del campus – Sihara Nuño & Lourdes Dominguez
• 10:30 Investigación-acción: resultados del programa Jauzi Handia 19/20 – Antonio Casado, Maitane Arnoso & ikasleak
• 11:00 Aldatuz: Innovación educativa – Ainhoa Garayar
• 11:30 Networking consciente – María Almunia
• 12:00 Hubniversity – Igor Campillo
• 12:30 Pizza eta filosofía: Arizmendi kooperatibaren esperientzia – Ekai Txapartegi

Sábado – Tabakaleran
• 10:00 Check-in & Puesta en común sobre el Global Forum
• 10:30 El viaje U de la cooperativa Impact Hub – Verena Hammes
• 11:00 ¿Qué hemos aprendido durante la pandemia sobre transformación social? – Donostiako GAIA taldea
• 11:30 Networking consciente – María Almunia
• 12:00 Liderazgo y empresas desde el enfoque de la Teoría U – Mikel Arrizabalaga. Mesa redonda con Azucena Vega – Coaching estratégico, Ibon Urretavizcaya – Electricidad Urrezabal, Nice Lazpita – Norgara
• 12:30 3 Fucked-up Stories

Zure iradokizunak entzuteko prest gaude. Izen emateko inprimakian jasoko ditugu (aforoa kontrolatzeko ezinbestekoa zaigu).

Argibide praktikoak:

Noiz: 2020ko uztailak 10-11, goizez

Non: UPV/EHUko campusa (I. M. Barriolan) & Tabakalera (3. solairuan)

Antolatzailea: uhina.lab

Laguntzaileak:

• Presencing Institute
  • Impact Hub Donostia
  • ETICOP-IT (Ethics in Communities of Practice, UPV/EHU)

Izen ematea doan: https://forms.gle/kNyLqqo45AR9RzfP6