Conversaciones 2017ko elkarrizketak

“Filosofia, Zientzia eta Balioak” elkarrizketak

Logika eta Zientziaren Filosofia sailarekin eta Filosofia Mintegi Irekiarekin elkarlanean, “Filosofia, Zientzia eta Balioak” masterrak eta doktoregoak ikasle, ikasle ohi eta irakasle guztientzako eztabaida eta formakuntzarako hainbat saio antolatu dute.

Otsailaren 9an, ostegunez, Esa Diaz León “Ramón y Cajal” ikertzaileak (U. de Barcelona)  Sobre construcciones sociales mintegia emango du 13:00tan, Batzar Areotan, eta 15:45tan oraindik argitaratu gabe duen Social Construction and Universality testuari buruzko mintegia eta eztabaida egingo da Erabilera Anitzeko Gelan. Interesatuak testua irakurrita ekartzea komeni da.

Irakurketa gomendagarria goizerako: Diaz-Leon-2015-European_Journal_of_Philosophy. Arratsaldeko saioa prestatzeko, nahi duenak jaso dezake argitaratugabe testua. Berau jasotzeko Arantza Etxeberria irakasleari (arantza.etxeberria[abildua]ehu.eus) idatzi, mesedez.

Conversaciones sobre Filosofía, Ciencia y Valores

En colaboración con el Dpto. de Lógica y Filosofía de la Ciencia y el Seminario Abierto de Filosofía, el Doctorado y Máster en Filosofía, Ciencia y Valores organizan varias sesiones formativas y de debate, abiertas a todo el alumnado, egresado y profesorado del máster.

El jueves 9 de febrero, la investigadora “Ramón y Cajal” Esa Diaz León (U. de Barcelona) ofrecerá el seminario Sobre construcciones sociales a las 13:00 en la Sala de Juntas. Y a las 15:45 tendrá lugar un seminario para comentar y discutir el texto, aún inédito, titulado Social Construction and Universality, con estudiantes y profesorado en la Sala Polivalente. Es conveniente que las personas interesadas lean el texto previamente.

Se recomienda la lectura de este artículo: Diaz-Leon-2015-European_Journal_of_Philosophy. Para la sesión de la tarde, quien lo desee puede pedir el texto inédito a la profesora Arantza Etxeberria (arantza.etxeberria[arroba]ehu.eus).

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML