Conversaciones 2018ko elkarrizketak

“Filosofia, Zientzia eta Balioak” elkarrizketak

2016an eta 2017an bezala, masterrak ikasle, ikasle ohi eta irakasle guztientzako eztabaida eta formakuntzarako hainbat saio antolatu du, hiriko eta unibertsitateko agenteekin elkarlanean.

Lehenengo aldiz, elkarrizketak egingo ditugu Kaxilda liburudendan (Arroka kalea, 2). Aurtengo bi saio hauen amaieran, mokau bat eta freskagarriak zerbitzatuko dira.

Conversaciones sobre Filosofía, Ciencia y Valores

Como ya se hizo en 2016 y 2017, el máster ha organizado en colaboración con agentes universitarios y de la ciudad algunas sesiones abiertas para el profesorado, alumnado y egresadas/os.

Por primera vez, estas conversaciones tendrán lugar en la Librería Kaxilda (Arroka kalea, 2). Las dos sesiones de este año contarán con un momento social con refrescos y algo para picar.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML