A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Bilboko Hezkuntza Fakultateko baratzea mantentzeko saio partehartzaileak / Sesiones participativas de mantenimiento del huerto de la Facultad de Educación de Bilbao

Pasa den ikasturteko Covid-19k eragindako larrialdi egoera dela eta ezin izan genuen gure ortua zaindu.  Orain lan handia daukagu ortua berriro mantxan jartzeko. Lagunduko diguzue?
Mantentze saio bi antolatuko ditugu datozen asteetan (data zehaztu gabe), bat goizez eta beste bat arratsaldez. Gure proiektua ezagutu nahi baduzu, parte hartu eta zure saria lortu!
Izena emateko bidali mezu bat helbide honetara: gloria.rodriguez@ehu.eus.

Debido a la emergencia sanitaria generada por el Covid- 19 el curso pasado no pudimos cuidar nuestro huerto. Ahora tenemos mucho trabajo para ponerlo nuevamente en marcha, ¿nos ayudas?
Celebraremos dos sesiones de mantenimiento en las próximas semanas (fechas por acordar), una de mañana y otra de tarde. Si quieres conocer nuestro proyecto, ¡participa y llévate un regalo!
Para apuntarte manda un correo a esta dirección: gloria.rodriguez@ehu.eus.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML