Gure ikasleen proiektuek oihartzuna daukate

Fakultatean garatutako proiektuek interesa pizten dute nonbait. Kasu honetan Maria Teresa Ruiz Informatika Fakultatean Ingeniaritza Informatikoa ikasitakoaren Karrera Amaierako Proiektuak erakarri du arreta eta honakoa publikatu dute UPV/EHUko berrien atalean:

Hiru dimentsioko mendi-mapak Androidetan kontsultatzeko aplikazioa garatu du Informatikako ikasle batek; lainopean bidea topatzen lagundu dezake.

Horrez gain Elhuyar zientzia eta teknologiaren gizarteratzea helburu duen erakundearen irrika komunitatean ere oihartzuna izan du:

Mendi osoa patrikan sartuta izenburupean argitaratutako albistea argitaratu baitute.

Horrez gain prentsa idatzira ere iritsi da: con las cumbres en el movil artikuluan ikus daitekeen bezala.

Iruzkin bat honentzako: Gure ikasleen proiektuek oihartzuna daukate